Asystentka zarządu

Miejsce pracy: Rumia
Region: Pomorskie
Obowiązki:
Wsparcie Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych.
Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych wydarzeń
Obsługa Korespondencji: Monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz tradycyjną, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów.
Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami.
Działania promocyjne.
Tworzenie grafiki (reklama firmy).
Przygotowywanie i opracowanie pism,.
Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Opracowywanie prezentacji, raportów, notatek oraz innych dokumentów.
Koordynacja Zadań: Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań związanych z realizacją projektów i inicjatyw strategicznych.
Obsługa Gości: Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz organizacja spotkań biznesowych.
Prowadzenie Bieżącej Analizy i Monitoring: Monitorowanie bieżących wydarzeń i trendów w branży
Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, Koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę.
Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych.
Organizacja zamówień.
Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Wspieranie innych działów w firmie.
Zarządzanie przestrzenią biurową.
Wymagania:
Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem,
Dyspozycyjność,
Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi,
Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany,
Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Umiejętność nawiązywania dobrych relacji
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej
przyjazną atmosferę
pracę w zgranym zespole
udział w szkoleniach i możliwość rozwoju osobistego
kartę Multisport
sprzęt służbowy
możliwość wpływania na kierunki działalności i rozwoju organizacji
ciekawą pracę i perspektywy rozwoju zawodowego;
Zgłoś się do nas!
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: k...@dlawa... Wyświetl e-mail

Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi

Chcesz mieć na oku podobne oferty pracy?

Włącz powiadomienia i nie przegap okazji!
Pracownik Administracji Rumia w promieniu 25km

Oferty pracy Dla Was

2 miesiące temu z Nuzle

Podobne oferty pracy

Asystent / Asystentka projektu

Twój zakres obowiązków, Do naszego zespołu poszukujemy asystenta!, Praca stacjonarna w młodym i zgranym zespole :) Obowiązki? Wsparcie zespołu przy projektach, wszystkiego Ciebie nauczymy! , Zajmujemy się przede wszystkim tematyką eventową,..

2024-12-20 17:40:30
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
QMK Sp. z.o.o
Wczoraj z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Wymagania konieczne:Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice Wymagania..

2024-12-20 12:21:03
Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka mechanika serwisu

Twój zakres obowiązków, stanowisko ściśle wiąże się z awansem, , asystent serwisanta profil mechanika / hydraulika / elektryka w branży MORSKIEJ związanej z naprawą urządzeń STATKOWYCH,, wykonywanie prac remontowych, konserwacyjnych urządzeń,,..

2024-12-20 10:40:37
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
VTMS sp. z o.o
Wczoraj z pracuj.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: karnych skarbowych w Pierwszym Dziale Spraw Karnych Skarbowych w Urzędzie Skarbowym w Sopocie Adres urzędu: 80-831 Gda

2024-12-20 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Wczoraj z Biuletyn informacji publicznej 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Zarządzanie i koordynowanie pracy biura, obsługiwanie korespondencji zarówno o charakterze przychodzącym, jak i wychodzącym (tradycyjnej, czy pocztowe oraz elektronicznej), odbieranie przesyłek. Przygotowywanie różnego typu dokument

2024-12-19 18:41:32
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Centrum parkietowe spółka z ograniczoną...
2 dni temu z Gdański Urząd Pracy 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:- skanowanie oraz drukowanie dokumentacji do zamówień internetowych,- generowanie etykiet wysyłkowych w programach kurierskich,- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmy,- obsługa urządzeń biurowych,- archiwizowanie dokumentacji firmow

2024-12-19 18:41:32
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Sekretarka/sekretarz w kancelarii prawnej

Zakres obowiązków:- wsparcie administracyjne Kancelarii,- dbanie o prawidłowe działanie sekretariatu,- obsługa korespondencji,- pisanie prostych pism. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administra

2024-12-19 18:41:32
do 5000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kancelaria radcy prawnego aleksandra lisiecka
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Pracownik biurowy z elementami social media

Opis wymagań Student Mile widziane doświadczenie w: - obsłudze Wordpress lub portfolio z własnymi..

2024-12-18 14:21:03
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
TIME4YOU SP. Z O. O
3 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka...

Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu, w tym ewidencjonowanie korespondencji oraz koordynacja jej obiegu, kompleksowa pomoc w bieżących czynnościach organizacyjno-administracyjnych biura syndyka, przygotowywanie i wysyłka korespondencji..

2024-12-18 11:40:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego...
3 dni temu z pracuj.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Drugim Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie Skarbow

2024-12-18 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
3 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Asystent / Asystentka syndyka

Twój zakres obowiązków, bieżąca współpraca i wsparcie syndyka w prowadzeniu akt spraw upadłościowych w tym w szczególności prowadzenie w Krajowym Rejestrze Zadłużonych akt postępowań, akt do zgłoszeń wierzytelności i zbioru dokumentów w formie..

2024-12-17 12:40:44
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kancelaria Doradcy Restrukturyzacyjnego...
4 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarka

Zakres obowiązków:- obsługa kacelarii PSSE w Gdyni - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów- obsługa EZD, ZODA i poczty elektronicznej- wydawanie wyników laboratoryjnych- obsługa klientów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokszt

2024-12-16 18:41:38
od 3275 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 
3,6 
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, Kompletowanie dokumentacji papierowej, Przygotowywanie i wysyłanie listów oraz innych przesyłek, Wspieranie w codziennych pracach biurowych i zadaniach administracyjnych...

2024-12-16 17:40:25
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
AT RENT sp. z o.o
5 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarka/pracownik biurowy

Architekci.Tech Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko sekretarka/pracownik biurowy...

2024-12-16 12:21:05
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Architekci.Tech Sp. z o.o
5 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka prezesa zarządu

Twój zakres obowiązków, obsługa i obieg korespondencji firmowej w zakresie umów dla klientów (przyjmowanie i rozdział korespondencji, przygotowywanie i wysyłka pism, rejestr pism przychodzących i wychodzących);, rejestracja przeglądów technicznych..

2024-12-16 11:40:49
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Estate Care sp. z o.o 
2,8 
5 dni temu z pracuj.pl 

REFERENT/STARSZY REFERENT/SAMODZIELNY REFERENT...

GŁ ÓWNE ZADANIA:nadz ór nad realizacją zadań związanych z gospodarką energetycznąw zarządzanych przez RZI w Gdyni kompleksach wojskowych,prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowych medi ów energetycznych;sprawozdawczość służbowa;prowadzenie korespo

2024-12-15 11:53:50
Rodzaj pracy: Stała
6 dni temu z jobs.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Pracownik biurowy. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa urządzeń biurowychInne wymagania: - staż pracy min. 1 rok- pra

2024-12-13 18:41:34
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
BEL-POL Sp. z o. o
8 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie 

Asystent / Asystentka zarządu

Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism oraz przygotowywanie sprawozdań, prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa recepcyjna gości, organizacja podróży służbowych, zapewnienie i nadzór sprawnego..

2024-12-13 12:40:48
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
FINARTO INVESTMENTS sp. z o.o
8 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka ds. biurowych

Poszukujemy osoby która posiada następujące umiejętności: znajomość pakietu Office i..

2024-12-13 10:21:04
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
SLAVIA GROUP sp. z o.o
8 dni temu z trojmiasto.pl 

Starszy referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: audytu środków unijnych w Wydziale Audytu Środków Pochodzących z Budżetu UE oraz Niepodlegających Zwrotowi

2024-12-12 08:00:02
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
9 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Referent ds. windykacji

Zakres obowiązków:- windykacja zaległych należności z tytułu opłat eksploatacyjnych, w tym m. in. bieżąca analiza zaległości w opłatach, naliczanie odsetek z tytułu nieterminowego regulowania opłat eksploatacyjnych i odsetek zasądzonych, - przygotowy

2024-12-11 18:41:33
od 4666 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wejherowska Spóldzielnia Mieszkaniowa
10 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie 

Asystent / Asystentka Biura

Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biura, Aktywne wsparcie Działu Sprzedaży, Obsługa połączeń telefonicznych biura w tym również Działu Sprzedaży, Wprowadzanie wymaganych danych klientów do..

2024-12-11 11:40:44
Rodzaj pracy: Stała
YAREAL POLSKA Sp. z o. o
10 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka managera firmy

Firma zatrudni Panią w charakterze asystentki managera, praca dodatkowa, związana głownie z..

2024-12-11 10:21:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Dodatkowa
EBFENERGY
10 dni temu z trojmiasto.pl 

Referent ds. windykacji

Zarząd Wejherowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ogłasza nabór na stanowisko:..

2024-12-10 20:21:04
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Iwona Raczyńska
11 dni temu z trojmiasto.pl 

Referent

Zakres obowiązków:Planowanie żywienia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnieWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: technolog żywności, biotechnolog, dietetyk, zażądzanie jakością żywnoś

2024-12-10 18:41:48
od 7500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów...
11 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Asystentka biurowa

Twój zakres obowiązków, Główny zakres obowiązków:, nadzór nad obiegiem dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, współpraca z innymi działami, kontakt z organami administracji publicznej, pozostałe prace..

2024-12-10 12:40:54
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Laguna Medical Sp. z o. o
11 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarz / Sekretarka

Twój zakres obowiązków, prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendy Miejskiej PSP w Gdyni,, organizowanie odpraw służbowych, narad oraz konferencji, , prowadzenie spraw obiegu dokumentów w Komendzie Miejskiej PSP w Gdyni zgodnie z..

2024-12-10 10:40:37
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej...
11 dni temu z pracuj.pl 

Office Support Specialist - Sekretarka

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie sekretariatu firmy., Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych., Przyjmowanie gości zewnętrznych oraz dbanie o ich komfort podczas wizyty., Koordynowanie kalendarza spotkań zarządu., Organizacja..

2024-12-09 11:40:51
Umowa o pracę
KARDEX POLSKA
12 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka Zarządu

Ul. Łużycka 8A

2024-12-06 17:54:05
BEST S.A
15 dni temu z rocketjobs.pl 

Asystentka Administracji - Staż

W związku z rozwojem firmy zatrudnimy osobę na stanowisko Asystenta/ki Administracji -..

2024-12-05 14:21:06
Rodzaj pracy: Stała
Chronospace Sp. z o.o
16 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta hurtowego

Twój zakres obowiązków, Kontakt z potencjalnymi dystrybutorami i odbiorcami hurtowymi oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji., Obsługa firmowego profilu na LinkedIn oraz innych kanałów social media – tworzenie i publikowanie treści..

2024-12-02 11:40:45
Rodzaj pracy: Stała
Mz-store s.a
19 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka biura - Sekretarz / Sekretarka

Twój zakres obowiązków, praca na pół etatu w godz. od 9 do 13,, rozwożenie dokumentów na terenie centrum Gdyni,, ewidencja i podział korespondencji,, koordynacja obiegu dokumentów...

2024-12-02 08:40:15
Umowa o pracę
Terramar Sp. z o.o
19 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik Biurowy/ Asystent

Firma Hard Bruk Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Redzie zatrudni Pracownika Biurowego/..

2024-10-30 20:21:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Hard Bruk
trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Redzie

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych..

2024-10-30 10:21:02
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Dodatkowa
AMBIT
trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz nieruchomości do sprzedaży i wynajmu,, Prowadzenie prezentacji nieruchomości oraz spotkań z klientami,, Negocjowanie warunków transakcji i finalizowanie umów kupna, sprzedaży oraz..

2024-10-24 11:40:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
GWE NIERUCHOMOŚCI sp. z o.o
pracuj.pl 

Asystent / Asystentka ds. księgowo-kadrowych

Twój zakres obowiązków, Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę Działu., Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego Comarch ERP Optima., Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych.,..

2024-10-14 19:40:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Westland Sp. z o.o
pracuj.pl 

Asystent / Asystentka działu sprzedaży i marketingu

Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu sprzedaży i marketingu w codziennych działaniach, Kontakt telefoniczny z nowymi oraz obecnymi kontrahentami, Aktualizacja i zarządzanie bazą danych kontrahentów, Wsparcie w przygotowywaniu ofert..

2024-10-08 01:40:08
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ORDECA sp. z o.o
pracuj.pl 

Zobacz podobne wyszukiwania

Aplikuj na stanowisko:
Asystentka zarządu
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Pracownik Administracji Rumia

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 76 707 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy